13 Mayıs 2014 Salı

Mayıs

Mart ayını sevemedim, hep çok uzun geldi :)  bir türlü bitmek bilmeyenlerden, doğum günümü de içine alan Nisan ise daha sevimli. Çocukluğumdan beri doğum günüm yaklaştıkça tuhaf bir hüzün yaşarım, o gün geçince biter :)  Abartılı kutlamalardan hoşlanmıyor olmamın da etkisi var sanki bu hüzünde.... Oysa Mayıs öyle mi, baharın asıl gelişi, coşku, sevinç, mutluluk hepsini ona yüklerim ve beni şaşırtmaz ! Bu yıl da öyle oldu, Mayıs'ım güzel başladı, yorulsam da zevkle çalıştığım için hissetmedim bile...........ve yorgunluğun arkasına eklenen harika bir hafta sonu !

Dün sabah Trilye'nin sessizliğine uyandık.... Denizin sesini dinledik, kokusunu içimize aldık :)  Mutluluğu ifade eden kelimelere bile gerek duymadık.......

Sakinliğinin içine gizlediği ustalığı ve bilgeliği, öylesine sarıp, sarmalıyor ki, bana sadece onunla gurur duymak kalıyor ve bu müthiş duygu seviyorum  !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder