27 Mayıs 2014 Salı

Denklem

" Hiç dengini bilmiyorsun derdi bana, önüne gelenle laflıyor, sohbet ediyor ve inanıyorsun ! "

Bu yanımla eleştirilerek büyütüldüm. Eleştireni onaylamadığımdan olsa gerek, değişmeye gerek duymadım ve dengimi aramak yerine farklı olana koştum.Adem evladının kurallara sığmadığını bildiğim gibi,  dengimin dengesizlik olduğunun da farkındaydım, hepimizin milyonlarca öyküsü var, beni çekense işte o öyküler :)

Yine böyle bir dengimi bilmezliğin densizliğiyle birine laf attım, meğer ben onu dengi olamayacak yerdeymişim ve iyi ki bu densizliği yapmışım :)

Harikulade geçen dört günün sonunda, dikkatimi pek az çektiği için dinlemeye zaman ayırmadığım bir yıldızın muhteşem enerjisine en ön saflarda tanıklık ettim. Aklım bir karış havada, yüreğim küt küt :)  Densizliğe, dengesizliği, dengini bilmezliğe devam...............  Yaşamın bana sunduğu güzelliklere bakarak, bir kez daha şanslıyım diyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder