13 Haziran 2014 Cuma

Gün güzel

Çok güzel bir gün geçirdim, hatta sevincimden ağladım bile !  Böylesine mutlu olduysam ben de birilerini mutlu etmeliyimdim ve kullanmadığım bir tablet bilgisayarı tanıdık birinin çocuğuna verdim...........gözleri parladı ! Kolay mı 5. sınıfa geçmiş, üstelik teşekkür ve onur belgesi almış.

Çok bilmişim ya, karne hediyesi olmadığını; "Murat,  bu öylesine bir hediye, karnenin ve derslerinin iyi olması senin sorumluluğun ve senin için önemli, senden başkasını beklemezdim, üstelik bu bilgisayarı para veren herkes alabilir, fakat teşekkür ve onur belgesi, para ile satılmıyor" dedim.

Birden bire karne çok değerli oldu gözünde :)  çocukları sevindirmek  güzel.

Eve dönerken başka bir güzellik yaşadım. Kırmızıda  bekliyorum, yolun karşısında mendil satan bir adam, belli şarapçı :)  Gülümseyiverdim adama, o da bana eliyle OK işareti yaptı ve yanıma geldi. Camı açtım, 3-5 bozukluk çıkardım, mendili verdi, parayı almadı ve "Senin sağlığın yeter" diyerek gitti :))  Duymasa da senin de diyebildim !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder