17 Nisan 2014 Perşembe

Değer mi hiç ?

Ne boktan bir söylem, laf ola beri gele bi şey işte :) söyleyecek başka şeyim kalmadı idare et demenin süslenmiş hali.......

- Benim için çok değerlisin
- So what ?

-Benim için çok değerlisin
- Ne yapabilirim bu konuda ?

- Benim için çok değerlisin
- Bunun bende karşılığı yok

-Benim için çok değerlisin
- Ne tür bir değer ? Yaptığın harcamalar mı belirliyor bu değeri ? Harcadığın zaman mı ?

- Benim için çok değerlisin
- Sen benim için değerli misin ?

- Benim için çok değerlisin
- Peki ben bunu neden hissetmiyorum veya hissettirmedin ?

- Benim için çok değerlisin
- Değilim len, benim için, bana özel hiç bir şey yapmadın, dar günümde, zorluklarımda yanımda olmadın, ağlamak istediğimde susturmaya çalıştın, oysa bıraksaydın ağlayıp omuzunda, yanında huzur bulaydım, tamam dök içini deyip, çözüm üretseydik, dinleseydin..........yüzleşmeme izin verseydin, yemişim değerini :))

Ben çok değerliyim, söylemene gerek yok, kendi değerimi biliyorum..........sen bu değere ne kattın işte aslolan bu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder