8 Nisan 2014 Salı

Blessed

Hayal kuramam, elimle tutup, gözümle göremediğimin var olabileceğine inanmam.......soru işaretlerim ünlemlerimden ve noktalarımdan çok......Hayalin yoksa,  peşine düşeceklerin, gerçekleşmesini istediklerin de olmuyor, hedef koyamıyor, önüne gelenle yetiniyor ve onu anlamaya çalışırken keyifli yanlarını da buluyorsun. 

O da böyle çıktı karşıma, ben anlattım, dinledi ve hep "someday" dedi.  Someday.......biraz burun kıvırarak ona uydum ve aynını tekrar eder oldum.......someday !  Her tekrar edişimde ise içimden "someday is not a weekday" demek  gelse de, sustum........bırak kalsın, söylesen ne olacak sanki, bu bir oyun..........

Daha fazla susmak istemediğim bir gün söyledim ve "thinking is one think, doing is another" demeyi de unutmadım.  Her zamanki sevecen haliyle suratıma bakıp "I am making a someday list for you" ........... Sadece benim için yapılan bir someday list.  

Geçen yıllar içinde someday list çoğaldı ve hayal kurmayan ben'in yapmak istedikleri gerçekleşmeye başladı. Sıraya koymuş meğer :)  

And when I learned that I have to make a bucket list, he was the first person I phoned....... with his peaceful voice and attitude, accepeted my decision ..................and gave me a gift ! He didn't join me, left me alone..........arranged everything, was like a dream !  I feel I am protected, trust him with all my heart........he is the one who always wants my happiness and wants it just for me !! Most of all I know I am priceless for him..............thank you for being in my life, I am grateful and you make me feel special...............I have little time, no more cherry blossoms................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder