19 Ağustos 2014 Salı

Just do it !

Bu sabah gelen bir maile bakınırken, bir dolu link ziyaret ettim, boş vaktim var, kahve içerken bakınıyorum, derken reklama tıkladım ve DIY - Do it yourself sitelerinden birine girdim. Beyin bu durmaz ya, düşünceler oradan oraya zıplar. Önce do ve make farkına takıldım, oradan kendin yap, KENYAP oldu, kendin pişir kendin ye......oralara kadar gittim. Sonunda bu anıya geldim.

Lise yılları, tatile gidiyoruz. Keyifli bir yolculuk, sonunda deniz var ne de olsa. Annemle babam laflarken ben ve erkek kardeşim arkada, kah dalaşıyor, kah susup oturuyoruz. Radyo açık. Dağlık bir yerden geçerken cızırtılar başlıyor ve babam kapatıyor. Fırsat buldum ya, hemen yanımdaki kaseti uzatıyorum babama. Başka türlü dayanmaz benim o dönemde dinlediğim müziklere. Haklı da ! Başında kavak yelleri esen kız ergenin romantik müzikleri çok da çekilesi değil onun için.

Bir kaç şarkı sonra duyulan sözler "do that to me one more time"............"kiss me like you just did"

Ben kaptırmışım kendimi sevgilimin hayaline, öpüşmüşlüğüm olmasa da sevgili işte. Birden babam "Ne diyor bu şarkıda ?" diye sormaz mı !  Tam olarak çevirsem.....moku yedim :)  bilmiyorum desem, ingilizce öğrenmek adına yatılı okuyorum ya, hepten beter :)  Babamla baş başa olsak sorun değil, anamın diline düşersem yandım.........karnede gelen her zayıf nota, sen öpüşme, sevişme şarkıları dinlersen olacağı bu söylemini yıllarca çekeceğim demek !

Ve........" bana yeniden güzel yemekler yap annem, seni öpmeyi özledim gibi saçma sapan geveledim .............. babamın ingilizcesi kötü değildi, anladı tabiki ve gülerek "bizi özlediğinde dinliyor olmalısın" dedi !  Şarkı biter bitmez, "boşver sen radyoyu aç en iyisi " diyerek, sonraki şarkıları çevirmekten kurtuldum.  Eminim içinden "eşşek sıpası sen kimi kandırıyorsun" demiştir :)

https://www.youtube.com/watch?v=oxK8GFWqqT8




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder