20 Şubat 2014 Perşembe

Isle of Skye

Hava güzel, keyfim yerinde, oturdum bir kafeye arkadaşımı bekliyorum. Beklerken kitabımı okuyorum. Diyaloglardan biri aklımı karıştırınca  kitabı masaya bıraktım, etrafıma bakınırken bir yandan da düşünüyorum. 

Derken yoldan geçmekte olan sakallı, kirli suratlı ve güllü dua kitapları satıcısı  bir adam masaya yaklaştı, bildik satıcı duasına başlamadan "hiç param yok, boşuna uğraşma" dedim.  Ve günün olayını yaşadım........

" Bendekilere  ihtiyacın yok senin " dedi ve masanın üzerindeki kitabımı eline alarak, çok güzel kitaptır, adamı böyle düşündürür işte diyerek ayrıldı. İki - üç metre uzaklaşmıştı ki, geri döndü ve madem kitap almadın, ne olur seçimde oyunu CHP'ye ver demesin mi !  

 Bu arada okuduğum kitap İngilizceydi :)) Memlekette kimin ne olduğu belli değil :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder