9 Ocak 2014 Perşembe

Gündem Dışı



Doğruluğundan  emin olmadığım istatistiksel bilgi, "Türkiye'de sosyal medya kullanıcılarının % 60'ı karşı cinsle özel ilişki kurabilme amacı taşıyor" der. Dedim ya doğruluğunu bilmediğim gibi, araştırmanın yolu yöntemini hakkında da bilgi sahibi değilim.  Bilimsel ve teknik detayı atlayınca geriye deneysel kısmı kalıyor,  deneyimlerin  bir kısmı işte bu :)

Günaydın, nasılsınız mesajları kibarca yanıtlanıyor  ve arkadan gelen sorular : 

- Merhaba, hangi sektördesiniz  ?
- Fuhuş
- Şakacısınız fakat bu biraz ağır değil mi ?
- Şaka yapmıyorum, bu sektörde çalışıyorum
- Yazılarınız, fikirleriniz öyle demiyor 
- Yazılara değil söylediklerime bakın :)  Siz var  demek  o.........u ? İşte ondan   (bi daha mesaj gelmiyor )  

- Kaç yaşındasınız ?
- 65
- Şaka yapıyorsunuz
- Hayır yapmıyorum
- Gerginsiniz :)
- Değilim, gererek daha gençleşeceğimi sanmayın lütfen 

- Evli misiniz ?
- Beşinci eşimden boşanmak üzereyim
- Şaka mı bu ?
- Hayır efendim, sizi tanımıyorum bile neden şaka yapayım ?  Şaka olmadığı gibi 6. yı aramıyorum.

- Merhaba, nasılsınız
- Teşekkür ederim iyiyim
- Prenses gibisiniz fotoğrafta
- Aslında kurbağa gibiyim
- Öpsem
- Siz öpeceğinize kurbağa kalmaya razıyım

- Merhaba, yazar havanız var, yazılarınızı çok beğendim
- Teşekkür ederim sevindim, karalıyorum işte, iddiam yok
-Yazmalısınız
-Yeteri kadar var efendim,  haddimi bilirim
- Yine de yazın derim
-Tamam yazarım efendim
- Bana da yazın ara sıra
- Ne yazayım ?
- Özel bir şeyler
-  Kimsin ki, özel bir şeyi hak edesin, ben haddimi biliyorsam, siz de öğrenin bir zahmet

- Çok tatlısınız (her gün atılan ve cevapsız DM ler sonrası)
-Mesafe koymak ve nezaket adına beyefendi dediysem kendini vezir parmağı, beni de dilber dudağı sanma ve lütfen her gün mesaj atmaktan vazgeç
- Ne bu sinir ?
- Sinirlendirme o zaman, iletişim kurmanın da yolu yordamı var
- Manyak karı    ( doğal olarak block)  

- Günaydın ?
- Size de
- Yaşınız ?
- 65, bu arada 38, 58, 167
- Nedir bunlar ?
- Yaş, ayakkabı numarası, kilo ve boy, 
- Nasıl yani ?
- Günaydın arkasından yaşımı soran muhtemelen bu verileri isteyecektir ! Oysa ben sizin aletsel büyüklüğünüz merak etmediğim gibi, kafa da yormuyorum.
- Git işine manyak .........................  ( gittim )

- Merhaba, okumayı seviyorsunuz galiba
- Evet severim
- Resminize bakınca bu bir prenses olmalı dedim 
- Teşekkür ederim, siz okumayı sever misiniz ?
- Bu aralar rus klasiklerine merak sardım
- Çok güzel
- Ayşe Kulin'i de çok beğenirim 
- iyi
- Hemen cevaplamıyorsunuz 
- Ne cevaplayayım kardeşim, bu yaşa gelip de Rus klasiklerini daha yeni keşfettiysen, Ayşe Kulin hayranıysan beni prenses sanmana şaşmamalı, yanıtlarımı anlamakta zorlanabilirsin. Sen en iyisi Anastasia'yı aramaya başla
- O kim ?
- Kız kardeşim 

- Benim olmalısın  
- Tamam hallederiz
- Sevindim
- Olması kolay da, bunun  faydası ne olacak ?
- Seni koruyup kollayacağım
- Oradan bakınca korunmaya muhtaç gibi mi görünüyorum ?
- Birbirimizin olmalıyız
- Sahip Allah
- Dindar mısın ?
- Hac vazifemi bu yıl yerine getirdim, farkındaysan namaz saatleri dışında buradayım
- Allah kabul etsin bye :)     ...................hoşçakal yerine bye diyebilen hacı sevmeyen erkek bu olsa gerek :)

Dar görüşlü ve şekilci insanlarız . Geri kalan % 40, muhtemelen daha fazlası özel ilişki peşinde değil, her kadın sizi beğenmek zorunda olmadığı gibi, siz de kendinizi beğendirmek zorunda değilsiniz. Bu tür ortamlarda dostluklar da kurulabiliyor, farklı fikirler öğreniliyor. Ancak bunun yolu doğrudan özel bilgileri sormaktan geçmiyor veya her kadının beğeneceğini düşündüğünüz gerçek dışı iltifatlardan.  Sanal ortamda pat diye boyunu ve kilonu sorabilen adam ne hikmetse kafede otururken ancak öküz tren aşkı yaşayabiliyor. Saçma soruları  gerçek yaşamda da bu şekilde sorabilecek özgüvene sahip olsa zaten internet ortamındaki kadınları potansiyel partner olarak görmeyecek. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder