27 Ocak 2014 Pazartesi

Ekran

TV izlemeyi sevmiyorum. Sürüden farklı olmak veya entellektüel görünmek gibi kaygılarım da yok, sadece ekran karşısında uzun süre oturamıyorum. Zapping yapınca da kafam karışıyor :)  otur kalk, git gel, arada kitap dergi karıştır, hatta bazen örgü örmek derken, çok denedim oturamadım.  Böyle olunca da koyverdim gitti.  

Bir kaç popüler dizi izlemeye kalkışmışlığım var, ne göreyim ortalık entrikadan geçilmiyor. Evler, insanlar süper, yollarımız 4x4 den geçilmiyor, herkes şık, her şey ellerinin altında.........bu sevdam da çabuk geçti.

İzlemesem de, takip ederim.  Son bir kaç gündür gündüz yayınları dikkatimi çekti. Otobüslerde artık TV izlemek mümkün, bir kaç yola gidince ben de takıldım.  

Anne, oğlu ve gelin ( gelin adayı).........tam bir işkence !  Erkeğe sorulan soru :  Annenizin mi, eşinizin mi dediği olur ?........aha napsın çocuk, yukarı veya aşağı tükürme şansı olmadığından doğrudan soruyu sorana tükürse yeridir.  Bu ara anne ve eş, erkeğin olası cevabı üzerine yorum yapıyor. "Tabiki benim dediğim" olur diyorlar ve sonunda birinin suratı asılıyor ve "görürsün sen "  bakışı bir kaç soru sonra eyleme dönüşme riski taşıyor.

Bir de en azından bana "çok şükür kızım yok" dedirten anne - kız yarışması var. Öyle kızlar var ki, çarpacan suratına, embesillllll, beceriksiz, kafasız....... rabbim  erkek soyunu bunlardan koru..... İstedikleri olmayınca "anne yaaaaaaaaaaa" deyişleri var ki, oy oy oyyyyyyy !

Akşamları araba için yarışan karı kocaları anlatmaya gerek var mı ?  Bir araba için birbirlerine yapmadıkları kalmıyor :)  

Yetenek sizsiniz, o ses Türkiye, bu ses nere gibi yarışmalar da cabası. 

Hayallerdeki aşkı, sevdayı, zenginliği dizilerde yaşayanlar, nasıl oluyor da ilişkilerini bu denli aşağılayan yarışmalara gülebiliyorlar, yoksa bir tür denge mi var benim anlayamadığım. "  Bak işte o diziler var, fakat bir kaç parça ödül veya para için ne hale gelebiliyorsunuz mu demek istiyorlar ?  

Acıklı olan ise yıllarca güneydoğuyu bilmeden Avrupa'yı karışlayanlar ağa dizileri sayesinde Mardin'e, Urfa'ya gider oldular, GAP gezisi acayip havalı bir şey oldu.  Neyse en azından dizi sayesinde memleketi gezmeyi akıl ettiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder