21 Şubat 2016 Pazar

gönül

Günün özetinden :
 Bugün güzel bir laf duydum "her gönül okşanmak ister"  ancak bu gönülü boş ve inandırıcılıktan yoksun sözlerle okşamamak lazım, gerçek ortaya çıkınca, okşanmak isteyen gönül tuzla buz oluyor, inandım diye kendini mi suçlasın, karşısındakini mi şaşakalıyor :)  En güzeli okşarken bile gerçekçi olabilmek. Seviyorsan gönül anlar, anlatmak da lazımmış.......

Ve bir kez daha insanların gerçekler yerine duymak istediklerine inandıklarına şahit oldum.....Napcam ben şimdi, yalanla olmuyor, gerçekle hiç bir şey okşanmıyor, Uyumlanamadım gitti :)

Salağın birinin konuşması da iyice dellendirdi, "tipik akrep burcuyum, kıskanırı".....hanım hanım kıskançsın, burçlara bok atma, inanma desen ne fayda :)  Bana ne mutluysa inansın artık, takılma bunlara be kadın !

Yine sıkıldım galiba :)  Gidip yürüyeyim biraz, uykudan önce iyi geliyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder