6 Şubat 2016 Cumartesi

5/2/16 MK4

Şarap yok dedi, ya rakı, ya da bira ! Birayla sarhoş olup dile gelemeyecektim, rakıya razı oldum. Biraz çerezle beraber getirdi, manzara güzel, karşı yakanın ışıklarında o ne yapar acaba, gözümde canladırmaya çalıştım.........ortam değişmiş, yeni eşyalar alınmıştır.....

Evin dağınıklığı, ruhumdan beter, karşımdaki de pek sağlıklı sayılmaz, ne yaptığını, nereye varacağını düşünmeden yaşıyor...

Sohbet koyulaşınca konuyu açar sanıyorum, daha ikinci yudumda soruyor
          - Görseydin ne diyecektin?

Nereye bakacağımı, ona mı, ötekine mi söyleyediğimi bilemeden........
           - Çaresizdim, hem de çok.......o an en doğru olanın yaptığım şey olduğunu bile düşünemeyecek kadar çaresizdim..........all happened at once, but I was desperate, weak !
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder