16 Haziran 2015 Salı

Hacı yarın nereye gidiyoruz ?


Kendi adıma  eksik bir yanımla yüzleştim bugün. Artık daha farklı davranacağım.  Bir arkadaşıma kırıldım ve bana son derece ters gelen bir davranışı nedeniyle ilk karşılaşmamızda tavırlıydım ve  o yokmuş gibi davrandım. O da aynısını yaptı !

Ortak dostlardan birisi, "kızım bence gidip konuşalım, nedenini öğrenelim, onca yemiş içmişliğimiz var, bir birimizi yok sayacak isek, en azından helalleşip koparalım"  deyiverince, "tamam" dedim.

İyi ki de demişim ve konuşunca  onun sıkıntılarını öğrendik ve kaldığımız yerden devam edebildik.

Ortak dost beni konuşmaya ikna etmeseydi, sevdiğim bir arkadaşımı yok yere kaybetmiş olacaktım. Konuşmak lazım, anlamak lazım.................derdin ne, ha bir yol anlatıver demek lazım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder